Tuesday 5 March 2013

Me Love You! 3



BAB 3
            YA ALLAH, bencinya aku. Apesal aku dapat tempat duduk tepi lelaki ni. Menyesal pulak tak beli dua tiket. Tak pasal-pasal kena duduk tepi orang laki ni. Ayoyoyo! Redha je lah. Nak tak nak, aku duduk je tepi lelaki tu.

Terpegun aku melihat raut wajahnye. Mak ooiii, hensemnye!! Tak rugi aku duduk sebelah dia. Meh lah siasat sikit muka mamat ni. Hahahaha.
Nahh hasil siasatan aku.

 Mamat ni aku rasa kacukan mat saleh kot. Hidung dia pun mancung semacam je. Bukan mancung macam orang melayu. Kening pulak cantik je terletak kat muke dia ni. Wow! Bahagian  bibir dia memang mengancam lah. Nipis dan berwarna pink. Yang pasti , I like it!

YA ALLAH! Kenapa dengan aku ni?? Istighfar-istighfar , Lea. Ampunkan dosa ku, YA ALLAH. Aku tak patut fikir macam tu. Menyesalnya.
 Tapi dia mesti tak merokok. Nampak sangat dari warna bibir dia tu. Tapi kan, ada je mat saleh merokok walaupun warna bibir diorang tak berubah. Still nampak macam tak pernah disentuh oleh sebatang rokok pun.

Ape-ape je lah. Yang ko susah pergi mikir sal diorang ni kenapa. Buat pening kepala ko je , Lea. Daripada duk mikir bende tak penting ni, baik aku tido je. Sedap sikit.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Lagu Secret dendangan One Republic berkumandang di telinga aku. Siapa pulak ni yang call aku? Dah lah tengah syok tidur ni. Hishh! Kacau je lah. Wait a minute! Aku kan tak gune handphone. Apa lah, terlupa lah pula.  Habis tu, handphone siapa pula yang kacau aku tidur?

Perlahan-lahan aku membuka mata. Ohhh, handphone mamat sebelah aku rupanya. Dia ni tak sedar ke handphone dai berbunyi. Tidur mati kot. Nak kejutkan ke tak ni? Aku kejutkan je lah. Mana tahu panggilan penting tu .

No comments:

Post a Comment